9 gru 2014

My whey of life!

Znacie firmę Shape it? Ja znam i uwielbiam! Dziewczyny odwalają tam kawał dobrej roboty. Shape it to wszystko, czego potrzebujesz by być aktywną kobietą – niezależenie od tego czy chcesz dobrze wyglądać, być wysportowana, czy po prostu szukasz zdrowego sposobu na modelowanie sylwetki. Shape it zostało stworzone specjalnie dla kobiet. Dzięki odpowiedniej kombinacji witamin, minerałów i składników odżywczych daje Ci energię do robienia tego, co naprawdę kochasz! Shape it zostało stworzone przez kobiety dla kobiet.



Koncentrat białka serwatkowego?? Dla niektórych to pewnie brzmi jak język lapończyków. Jednak dla mnie jest to wartościowy produkt, dzięki któremu mogę utrzymać odpowiednią masę mięśniową.


Zwykle słyszymy, że białka są smakowe: nugatowe, waniliowe, czekoladowe. Ale po co ograniczać się tylko do jednego smaku?! Codziennie przecież możesz mieć inny wyjątkowy smak. Moim zdecydowanie ulubionym okazał się malinowy i pomarańczowy! Oczywiście, reszta jest także wyjątkowa, ale już nie tak bardzo. Porównując z innymi produktami mogę powiedzieć, że koncentrat od Shape it nie jest aż tak słodki, dzięki czemu z chęcią dodaję je do śniadania, a w shake'u nie czuję mdłego, słodkiego posmaku.



Be active every day!


Na koniec mam dla Was fantastyczny prezent:


3 komentarze:

  1. Najbardziej chyba kuszą mnie te herbaty z pierwszego zdjęcia. Choć ostatnio na blogu swoim wspomniałam, że przestawiam się na liściaste, więc chyba pozostanę wierna swoim słoiczkom z suszem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozrobiłam ją z wodą i jest niestety nie do przełknięcia... Co mam zrobić żeby mi posmakowała lub do czego ją dodać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do tych odżywek najlepiej dokupić saszetki smakowe właśnie shape it, które widać na pierwszym zdjęciu :) bo tylko z wodą rzeczywiście trudno przełkąć :( polecam malinowe - mega pyszne.

      Usuń